сряда, 7 август 2013 г.

Голямата любов


Съществува ли голямата и единствена Любов? Има ли изобщо подобно понятие или това е просто произволно съчетаване на думи? Да обичаш, това означава да се посветиш, да отдадеш себе си на някой друг. Ако приемем теорията, че съществува само една голяма, разтърсваща и необятна любов, то тогава всичко останало какво ще бъде? Просто познанства... не мисля. Всяка една връзка, оставя отпечатък, както у мъжа, така и у жената. Тогава голямата любов просто мит ли е ?! Възможно ли е да съществува другата половинка на всеки от нас? Онази, подходящата половинка, която не само да те разтърси, но и да те накара да й се отдадеш, да бъде с теб за цял живот.        
Скоро бях на гости при своите баба и дядо. Те са заедно от 70 години, а все едно от вчера са заедно. Разказаха ми как са се сгодили и как баба ми е чакала дядо 5 години,  да се върне от фронта и да се оженят. Това ли е истинската любов? Според мен, да! В съвременното ни общество е почти абсурдно булката да чака своя избраник толкова време. Дали представите за любовта, семейството и брака са се изменили? Живеейки в толкова забързано време, не ни остава като че ли време да обичаме. Не ни остава време и да изразяваме любовта си към хората, които са важни за нас. Какво пък остава за това да вярваме в голямата любов и да я търсим. Да я търсим и намираме в половинките си.
Аз лично не мога да кажа със сигурност дали съществува само една голяма любов в живота на човек. Сигурна съм в това, че всеки е способен да обича и това е най-прекрасното чувство. Но трябва да отделяме време за близките си, да изразяваме любовта си към тях. И най-важното – трябва да покажем на най-важния човек в живота ни, че той наистина е най-важен. Така ще сме сигурни, че любовта ни е голяма и споделена, пък дали е единствена ... , това сякаш не е толкова важно!

0 коментара:

Публикуване на коментар

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More